GRUPA IV - Pszczółki (oddział zamiejscowy w Kowalach)

Pszczółki - Przedszkole Miejskie nr 231 w Łodzi


ROK SZK.2020/2021

wychowawca mgr Anna Olszewska 


KONSULTACJE TELEFONICZNE DLA RODZICÓW:

- poniedziałek w godzinach od 11 30 do 12 30

telefon: 695 108 411


Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w zakładce galeria:)


Drodzy Rodzice, Kochane Dzieci serdecznie witam Was w nowym roku szkolnym. Pomimo trudnej sytuacji w jakiej wszyscy się znaleźliśmy życzę udanego, bezpiecznego i zdrowego roku przedszkolnego, pełnego uśmiechu i niezapomnianych przygód. 

Pozdrawiam serdecznie Pani Ania.


ROZKŁAD DNIA

W PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM W PIERŚĆCU Z ODDZIAŁAMI ZAMIEJSCOWYMI W KOWALACH:
-oddział w Kowalach:

Godziny od-do

Czynności/ rodzaje zajęć:

7:30-8:00

Schodzenie się dzieci, indywidualne kontakty z dziećmi. Zabawy w kącikach zainteresowań, czynności pełnione w ramach dyżurów, czynności wychowawcze/organizacyjne/opiekuńcze. Prace hodowlane.

8:00-8:30

Praca indywidualna. przygotowanie przyborów, materiałów do zajęć, praca zespołowa, grupowa, zestaw zabaw porannych.

8:30-9:00

Zabiegi higieniczno-porządkowe. Śniadanie (własne).

9:00-9:50

Zajęcia zaplanowane przez nauczycielkę z całą grupą lub w małych zespołach w sali lub na powietrzu w zakresie wszystkich dziedzin pedagogicznych oddziaływań z uwzględnieniem przerwy. 2x 15-20 min. 

9:50-10:40

Organizowanie sytuacji do podejmowania działań z własnej inicjatywy w sali, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.

10:40-11:40

Pobyt na powietrzu, korzystanie ze sprzętu do zabaw w ogrodzie, spacery, gry terenowe.

11:40-12:30

Zabiegi higieniczno-porządkowe. Obiad

12:30-14:00

Odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej, słuchanie bajek – wykorzystanie bajek terapeutycznych, opowiadań czytanych przez nauczyciela. Zabawa ruchowa.

14:00-14:30

Zabiegi higieniczno-porządkowe. Podwieczorek.

14:30-15:30

Zabawy dowolne, gry dydaktyczne, praca indywidualna, gry stolikowe, pobyt w ogrodzie.




Mamo, Tato!

Tak wygląda moja sala. Zobaczcie jak pięknie....












ROK SZK. 2019/2020

wychowawca mgr Małgorzata Gańczarczyk

 mgr Anna Olszewska


Propozycje aktywności/zadań/działań skorelowanych z planem dydaktyczno -wychowawczym na czas ograniczenia funkcjonowania przedszkola dla grupy Pszczółek


Konsultacje wychowawcze - Małgorzata Gańczarczyk

messenger: konsultacje telefoniczne przez messengera

od pn-pt dni w godz. 8.00 -8.30, 15.30-16.00 (Malgorzata Ganczarczyk)

email : nauczycielkapiersciec@gmail.com


konsultacje- Anna Olszewska

kontakt mailowy: anka_olsz@go2.pl

messenger, wiadomości prywatne

grupa na Facebook

Kontakt od poniedziałku do piątku


Pani Grażynka (psycholog) zachęca do przeczytania  bajki terapeutycznej i przeprowadzenia
rozmowy z dzieckiem:

Nowy dom Maćka-bajka

A tutaj coś dla rodziców  Praktyczne rady wychowawcze

Tydzień 29-30.06

Temat kompleksowy "Wakacje" cd.

Cele:

utrwalanie zasad bezpieczeństwa - ochrona skóry przed słońcem

doskonalenie sprawności ruchowej,muzycznej itp


Rozkład aktywności

pn - rozwój kompetencji komunikacyjnych tzw. mowa + zajęcia ruchowe

wt - zabawy z literami (6-latki), rozwój kompetencji komunikacyjnych (5-latki zabawy z literkami) + zajęcia umuzykalniające, zabawy:logopedyczne, logorytmiczne (3,4-latki) + zajęcia umuzykalniające

śr - dziecięca matematyka EGK + zajęcia plastyczne

czw - j. angielski + zajęcia umuzykalniające

pt - zajęcia plastyczne + zajęcia ruchowe


Wtorek 30.06

,,Gimnastyka, buzi i języka”-zabawy logopedyczne, słowne, zabawy z literami, analiza sylabowa.PP(III.8, IV.6, IV.7)

II ,,Wakacyjna piosenka.Rozwijanie słuchu fonemowego.  PP ( III.8, III.9, IV.7)


Ostatni dzień zmagań. Dziś na letniaka ;)

Propozycja 1

Wakacyjna gra w memory: https://learningapps.org/watch?v=prj1q18fk20 

Wakacyjna zabawa z sylabami https://learningapps.org/watch?v=p6q3neiec20 

Propozycja 2

Zabawa logopedyczna https://wordwall.net/pl/resource/1594925/logopedia

Propozycja 3

Posłuchajcie piosenki o lecie ,,Złap lato za rękę”

https://www.youtube.com/watch?v=pgITPDKV80k

Propozycja 4

Spacer na lody :)




Poniedziałek 29.06

,,Jak chronić skórę przed słońcem”- krótka rozmowa na temat bezpieczeństwa skóry na podstawie filmiku edukacyjnego.

PP(3.8, 4.2, 4.3, 4.5)

,,Zabawy ruchowe - ruletka". Doskonalenie sprawności i koordynacji ruchowej, Aktywne spędzanie czasu 

(PP I.5,8,9)


Witajcie kochani jeszcze dwa dni i pora na Wasze zasłużone wakacje.Zapraszam Was na dzisiejsze letnie/ lekkie propozycje.

Propozycja I

Każdy z nas lubi słońce i piękną pogodę. Jednak w czasie wakacji , kiedy słońce grzeje mocno nasza skóra jest narażona na szkodliwe działanie UV . Obejrzyjcie filmik z udziałem myszki pt: ,,Jak chronić naszą skórę przed słońcem”https://www.youtube.com/watch?v=YlUVWzwACpU

Propozycja II

Zapraszam na letni teleturniej https://wordwall.net/pl/resource/2967982/lato

Propozycja III 

A teraz zabawy ruchowe z butelką.Przygotujcie pustą , plastikową butelką https://wordwall.net/pl/resource/2087497/zabawy-ruchowe/zabawy-ruchowe-z-butelk%c4%85

Propozycja IV

Trampolina, piaskownica, basen, rower niech idą w ruch!



Tydzień 22-26.06

Temat kompleksowy: ,,Wakacje" 

Cele:

zapoznanie dzieci z możliwościami spędzania czasu wolnego: jezioro, morze, las, góry                                         

wdrażanie dzieci do przestrzegania zasad bezpieczeństwa w czasie wakacji                                                

uświadomienie dzieciom zagrożeń, jakie niesie ze sobą korzystanie z kąpielisk                                               

uwrażliwienie na skutki beztroskich i nierozważnych zabaw, jak również zachowań w wodzie                             

aktywizowanie myślenia i rozwijanie mowy poprzez wypowiadanie się na dany temat                                       

doskonalenie umiejętności plastycznych, muzycznych, ruchowych oraz matematycznych                                   

przygotowanie się do rozstania z przedszkolem i przedszkolnymi przyjaciółmi                                                         

rozwijanie pamięci i uwagi.

Rozkład aktywności

pn - rozwój kompetencji komunikacyjnych tzw. mowa + zajęcia ruchowe

wt - zabawy z literami (6-latki), rozwój kompetencji komunikacyjnych (5-latki zabawy z literkami) + zajęcia umuzykalniające, zabawy:logopedyczne, logorytmiczne (3,4-latki) + zajęcia umuzykalniające

śr - dziecięca matematyka EGK + zajęcia plastyczne

czw - j. angielski + zajęcia umuzykalniające

pt - zajęcia plastyczne + zajęcia ruchowe


Piątek 26.06

Praca plastyczna “Wymarzone wakacje” lub “Najradośniejsze chwile w przedszkolu” dowolna praca wybraną techniką na podany temat, rozwijanie kreatywności, wyzwalanie swobodnej aktywności twórczej, planowanie pracy, estetyka wykonania. (PP IV.1,8,11,12)
Zabawy ruchowe doskonalenie sprawności i koordynacji ruchowej, precyzji wykonywania ćwiczeń, utrzymywanie prawidłowej pozycji przy ćwiczeniu, czerpanie radości z ruchu, aktywne spędzanie czasu (PP I.5,8,9)

Dzień dobry! Wakacje za pasem, pogoda sprzyja. Zapraszam na dzisiejsze letnie/ lekkie propozycje.

Propozycja 1

Przygotujcie kartki, kredki, farby, mazaki- czym tylko macie ochotę tworzyć. Poproszę Was o narysowanie (do wyboru):

Wymarzonych wakacji

lub

Najradośniejszych chwil w przedszkolu.

Zachęcam do podjęcia wyzwania szczególnie dzieciaki z grup młodszych. Swobodne tworzenie do wybranego tematu bardzo rozwija wyobraźnię, kreatywność i jest wspaniałą okazją do artystycznego wyrażania siebie. 

Propozycja 2

Chętnych zapraszam do gry w wakacyjne memory, które przygotowałam specjalnie na dziś  https://learningapps.org/watch?v=p9kequshc20 

Propozycja 3

Piątkowa dawka ruchu to rozgrzewka dla chętnych, można skorzystać z moich kart:  https://wordwall.net/resource/1513305 

Propozycja 4
Dzisiejszym zadaniem obowiązkowym dla wszystkich przedszkolaków są gry i zabawy w ogrodzie. Bierzcie piłkę, rakietki, łopatkę i grabki- pełna dowolność. Bawcie się wspaniale na świeżym powietrzu! 

Dobrego piątku i wspaniałego weekendu





Czwartek 25.06

I. ,,Sea animals”- zCapoznanie z nazwami wybranych zwierząt morskich na podstawie obrazków, piosenki i zabaw słownych. Nabywanie nowego słownictwa w j. angielskim. PP(III.8, IV.1.IV.2)

II. ,,Na plaży”- osłuchanie się z piosnką. Rozmowa na temat piosenki. Zabawa muzyczno - ruchowa do piosenki. Doskonalenie poczucia rytmu, słuchu fonemowego. PP(III.8, IV.7, I.5)


Witajcie kochani dziś j. angielski i piosenka.

Propozycja I                                                                                                                            

Posłuchajcie piosenki „Down in the deep blue sea” o zwierzętach morskich https://www.youtube.com/watch?v=7pMEQsk3c5Y Teraz obejrzyjcie obrazki z nazwami zwierząt w j. angielskim. Źródło: przedszkole. wilamowice.pl Zał. nr 1 klik Może już znacie nazwę jakiegoś zwierzątka….

Następnie posłuchajcie drugi raz piosenkę  i  spróbujcie pokazać zwierzęta na powyższych ilustracjach w kolejności, w jakiej pojawiają się w piosence.

 Propozycja II                                                                                                                              

,,Połącz w pary”- gra. Dziecko łączy nazwy zwierząt  w j. angielskim z odpowiednim obrazkiem  https://wordwall.net/pl/resource/527137/sea-animals

 Propozycja  III                                                                                                                         

,,Policz zwierzęta”- gra .Dziecko przelicza zwierzęta w j. angielskim. Łączy z odpowiednią cyfrą.https://wordwall.net/pl/resource/2834971/matematyka/zwierz%c4%99ta-morskie-policz

 Propozycja IV

,,Co to jest ? "-  gra. Dziecko wskazuje prawdę, fałsz? https://wordwall.net/pl/resource/2696478/angielski/what-this. Utrwalenie słownictwa.

 Propozycja V

,,Baby Shark Dance”- taniec na zakończenie. https://www.youtube.com/watch?v=XqZsoesa55w

 Tylko dla tygrysów Karta pracy str.45 a- kodowanie, 46 b - wykreślanka;47 a- rebusy                                        

 Propozycja VI                                                                                                                         

,,Na plaży”- jeśli jeszcze macie sił posłuchajcie piosenki w j. polskim https://www.youtube.com/watch?v=k-AOW_76luU.  Pomyślcie co można robić na plaży. 

1.Podczas słuchania piosenki tańczcie, możecie naśladować pływanie w morzu, budowanie zamków z piasku, opalanie, jedzenie lodów, kopanie dziur, zbieranie muszelek.

2.Rzucajcie do siebie piłką plażową, tańczcie z kolorowymi chustami, balonami.



Środa 24.06 

Wakacyjne obliczenia - zabawy matematyczne, doskonalenie zdobytych umiejętności matematycznych (odwzorowywanie wzorów, utrwalenie kolorów, liczb, rytmów). Rozwijanie logicznego myślenia. 

PP III.8 IV.12,15

Wakacyjna przygoda rodzinna praca plastyczna, wykonanie makiety z wakacyjnych podróży. Doskonalenie sprawności manualnych, precyzji i kreatywności.

PP I.6,8, III.8, IV.7

Propozycja I

„Letnie skarby” - zabawa matematyczna, łączenie takich samych rodzin, doskonalenie przeliczania. Wybierzcie się na spacer z mamą i tatą. Poszukajcie różnych „skarbów”. Mogą być to kwiaty, liście, kamienie, patyki, owoce itp. Ja wrócicie odpocznijcie. Następnie połóżcie skarby na ziemi i podzielcie ,,skarby” na tzw. rodziny, grupując je na kartkach papieru (najlepiej w różnych kolorach).  Przeliczcie elementy w każdym zbiorze i porównajcie je ze sobą. A teraz zadanie: ,,W którym zbiorze jest najwięcej skarbów? W którym jest najmniej? Czy możesz wskazać zbiory, w których skarbów jest po tyle samo?

 Propozycja II

,,Obrazy ze skarbów”- użyjcie swoich skarbów do stworzenia ciekawego obrazka. Bądźcie kreatywni!

Propozycja III

Matematyka dla smyka:

Wakacje i odpoczynek już coraz bliżej. Proponuję zatem ostatnie spotkanie z matematyką przed wakacjami. Zapraszam do zabawy matematycznej. Drodzy Rodzice zabawę można dowolnie modyfikować dostosowując do umiejętności dziecka np. rozszerzamy zakres liczenia, zwiększamy ilość elementów, poszerzamy zakres rytmów itp. Miłej zabawy.

https://www.youtube.com/watch?v=3aK8gWNWQNo&feature=share&fbclid=IwAR3gYcAm3t7VaBWt7ZcnLsSImmAfWM0u2VE7hzU523B576TfikN2pXBp4Gk

https://www.youtube.com/watch?v=CQG9Wx_K-qs

Dla chętnych proponuję mix zadań i ćwiczeń z matematyki:

https://szaloneliczby.pl/przedszkole/?fbclid=IwAR3UHy14jErgHI3o1I56xjwMk9LokxFe-1hC4NCOpLIYQJDxZlP1iWaZpnY

Propozycja IV

Wakacyjna podróż.

Zastanówcie się gdzie i jakim środkiem transportu chcecie się wybrać na wakacje.

Materiały: duży arkusz szarego papieru (wielkość należy dostosować do liczebności grupy); czarny marker; pisaki lub kredki; kolorowe papiery; nożyczki i klej; duża liczba kółeczek wyciętych dziurkaczem; białe karteczki formatu około 3 × 4 cm, na których dzieci narysują członków swojej rodziny. 

Wykonanie: Na arkuszu papieru rodzic lub starsze rodzeństwo rysuje kontury przedstawiające np. torowisko pociągu (w przypadku gdy wybierzecie pociąg, chmury i samolot, autostradę, drogę przez las itp itd.. oraz środek lokomocji, którym będziecie się przemieszczać).  Dookoła torowiska, drogi znajdują się miejsca, które można odwiedzić podczas wakacyjnych wyjazdów, np. zamek, jezioro, las, góry, domek na wsi. 

Dzieci wspólnie kolorują obrazek za pomocą pisaków lub kredek, mogą także dorysować elementy, których brakuje, np. zwierzęta gospodarskie, grzyby w lesie. Rodzic przygotowuje dla każdego dziecka prostokąt z kolorowego papieru. Maluchy w każdym okienku malują członka swojej rodziny, a następnie wklejają do okienek. Uwaga! Długość wagoników, liczba okien w samolocie lub aucie powinna być dostosowana do liczebności każdej z rodzin.


Wtorek 23.06 

Tata, tata -zapoznanie z piosenką. Próba nauki piosenki, śpiewanie z samym podkładem muzycznym. Rozwijanie słuchu fonemowego, kreatywności.Kultywowanie tradycji świętowania dnia taty. Wykonanie prezentu dla taty. PP ( I.5, II.11, III.5, III.8, III.9, IV.7,IV.8, IV.18)


Dzisiaj dzień TATY :) Nie zapomnijcie złożyć życzeń i uściskać swoich tatusiów :) 

Dzisiaj nauczymy się piosenki o Tacie i Lecie oraz wykonamy laurki. 

Propozycja I 

Nauka piosenki ,,Tato, tato”

https://www.youtube.com/watch?v=MRPIU3p6ibA Werscja piosenki cała.

Tato, tato już się zbliża lato. Świeci słońce, wieje ciepły wiatr.

Daj mi rączkę i chodźmy na łączkę, nazrywamy kwiatów dla mamy. 

Potem usiądziemy w trawie, zarzucimy wędkę w stawie.

Poczekamy chwilę, albo dwie, może taka ryba złowi się.

Zobaczymy tam ślimaka, posłuchamy śpiewu ptaka.

Policzymy mrówki: raz, dwa, trzy.

I będziemy razem JA i TY.

Tato, tato już się zbliża lato. Na rowerach jedźmy sobie w dal.

Na wycieczkę w góry i nad rzeczkę, gdzie się echo niesie po lesie.

Jak się już osłuchacie i nauczycie poniżej dwa podkłady instrumentalne.

Jeden łatwiejszy - wolniejszy. Drugi - w szybszym tempie.

https://www.youtube.com/watch?v=UoPqH2LVM2w

https://www.youtube.com/watch?v=zHzXosTCbj0

Może jak już się nauczycie piosenki to zorganizujecie jakiś koncert w salonie lub ogrodzie :)

Propozycja II

MuzyKat - proponuje także piękne zajęcia umuzykalniające, zapraszam 

1.Motyl i słoń 

https://www.youtube.com/watch?v=CAs8FJ136uU

2.Taniec połamaniec

https://www.youtube.com/watch?v=B7ekwz01yow

3. Marsz, bieg na paluszkach, kicanie.

https://www.youtube.com/watch?v=p8EEzyYoecY

Propozycja III

Laurka dla taty. Najpiękniejsze laurki to takie od serca. 

Dziś dzień taty -pomyślcie co lubicie najbardziej robić ze swoim tatą. 

Namalujcie na kartce, ulubione chwile spędzone z tatą. Możecie pięknie ozdobić obrazek, 

zrobić ramkę, spróbujcie się podpisać, poproście mamę, żeby pokazała Wam 

jak można napisać : TATA. Kredki i mazaki w ręce i do dzieła! To będzie piękny prezent! 

Propozycja IV

A może niespodzianka z samego rana lub deser?

Z pomocą mamy zróbcie specjalne naleśniki. Możecie pomóc w robieniu ciasta 

na naleśniki, a później pięknie udekorować talerz dla taty. Znów macie okazję porozmawiać o literkach :)

https://www.youtube.com/watch?v=PRfBLOmpNUo


Poniedziałek 22.06

I.,,Bezpieczne wakacje”- zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa podczas wakacji na podstawie filmu edukacyjnego. Rozmowa kierowana. ,,Gdzie można spędzić wakacje?”. Rozwijanie myślenia i mowy.

PP (III.8, II.10, IV.1,IV.2, IV.3, IV.5,IV.18, IV.19)

II. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych - rozwój koordynacji i sprawności ruchowej poprzez zabawy z piłką.              

PP( I.5, I. 8, I.9)


Witajcie kochani. Jak minął Wam weekend?. Mam nadzieję, że dobrze pomimo złej pogody. W tym tygodniu będziemy rozmawiać o wakacjach. W końcu mamy kalendarzowe lato.

Aktywność I

Propozycja I

Kochani już niedługo wakacje, dlatego oglądnijcie film edukacyjny  pt: Bezpieczne wakacje. Rodzic czyta dziecku zasady  bezpieczeństwa o  wakacjach https://www.youtube.com/watch?v=IaYP1yuSrGs. Możecie drogie dzieci posłuchać też piosenkę pt: ,,Bezpieczne wakacje” https://www.youtube.com/watch?v=W4RHyjQLfCM

Rodzicu porozmawiaj z dzieckiem na temat bezpieczeństwa podczas wakacji. Spytaj się dziecka co wg. niego znaczy bezpieczne wakacje?. Porozmawiaj z dzieckiem w jaki sposób by chciało spędzić wakacje, gdzie chciałoby pojechać na wakacje?   

Propozycja II

Mamo, tato obejrzyj z dzieckiem dwa filmiki edukacyjno – przyrodnicze https://youtu.be/Spm6fBXnKkg i https://youtu.be/43PHITgcHeM. Następnie spróbujcie odpowiedzieć na następujące pytania dotyczące filmików: Czym różnią się jezioro od morza ? Jakie zwierzęta można  spotkać nad jeziorem i nad morzem?, W jaki sposób  można robić spędzać czas nad jeziorem i nad morzem?, W jaki celu  wyjeżdżamy nad morze, jezioro?, Co zabieramy ze sobą na plażę, jezioro ?, Dlaczego jezioro i morze może być niebezpieczne?, Kto dba o nasze bezpieczeństwo nad morzem i nad jeziorem? 

Propozycja III

Odgadnijcie zagadki słowne związane z jeziorem i morzem. Rodzic czyta, dziecko odgaduje. Źródło:  http://przedszkole.wilamowice.pl/  

Któż to mieszka w jeziorze: mała albo duża,                                                                                                                      ma ogonek, płetwy i nie chce się wynurzać /ryba/                                                                                                            Cztery płaskie łapki, zielony mundurek,                                                                                                                            mówi: re re kum kum, na muchy poluje /żaba/

Nosi dom na plecach, chociaż jest malutki,

ma rogi na głowie chociaż są króciutkie,

jak się w muszli schowa będzie miał sen błogi,

jak chcesz go zawołać, daj sera na pierogi /ślimak/

Ma pancerz, choć to nie rycerz,

ma szczypce, choć to nie kowal,

zawsze chodzi, wiecie jak? Wspak! /rak/

W cieniu jego się schowasz,

kiedy jesteś na plaży

a słońce z wysoka

bardzo mocno praży. /parasol plażowy/

 Ochroni Cię przed wiatrem

kiedy jesteś na plaży

poczujesz wtedy jak mocno

letnie słońce praży. /parawan/

Człowiek za burtą!

O tam! Widać ręce, głowę!

Rzucić trzeba prędko koło… /koło ratunkowe/

Nie leży na plaży

wypatruje oczy.

Gdy potrzebna pomoc

szybko w wodę wskoczy. /ratownik/

 Jakie białe ptaki

lubią morskie szlaki? /mewy/

Stoi nad morzem

nigdy nad rzeką.

Jej światło widać bardzo daleko /latarnia morska/

 Można na niej się opalać,

zamki z piasku też budować.

Gdy się znudzi, można z mamą

brzegiem morza spacerować. /plaża/

Propozycja IV

Mamo tato przygotuj koc lub duże prześcieradło. Pobawcie się w zabawę pt: ,Rybki w morzu”.  Kocyk lub prześcieradło, chwytamy za brzegi, do środka dajemy piłeczkę. Staramy się jej nie wyrzucić poruszając kocem w rytm muzyki relaksacyjnej https://youtu.be/xARTyiOtS5E 

Propozycja V

Zabawa paluszkowa, którą znacie pt : ,,Raz rybki w morzu brały ślub” 

Raz rybki w morzu brały ślub,                                                                                                                                        chlupały wodą chlup, chlup, chlup.                                                                                                                                  A wtedy wieloryb wielki wpadł                                                                                                                                         i wszystkie rybki zjadł , zjadł. 

Propozycja VI

Wakacje”- znajdź parę - https://wordwall.net/pl/resource/2950420/wakacje


Aktywność II 

Propozycja I

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z piłką. https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE&t=475s

Propozycja II

Kochani idźcie na spacer , nie zważając na pogodę. Ruch to zdrowie.

Do zobaczenia !


Tydzień 15-19.06

Temat kompleksowy "Lato" Zbiór propozycji 15-19.06

Tydzień 08-12.06

Temat kompleksowy "W świecie sztuki" Zbiór propozycji 08-12.06

Tydzień 01-05.06

Temat kompleksowy "Dzień Dziecka" Zbiór propozycji 01-05.06

Tydzień 25-29.05
Tydzień kompleksowy "Święto mamy i taty" Zbiór propozycji 25-29.05

Tydzień 18-22.05 

Temat kompleksowy "Wrażenia i uczucia" Zbiór propozycji 18-22.05

Tydzień 11-15.05

Temat kompleksowy "W krainie muzyki" Zbiór propozycji 11-15.05

Tydzień 04-08.05

Temat kompleksowy "Tajemnice książek" Zbiór propozycji 04-08.05

Tydzień 27-30.04
Temat kompleksowy "Polska to mój dom" Zbiór propozycji 27-30.04

Tydzień 20-24.04

Temat kompleksowy "Dbamy o naszą planetę" Zbiór propozycji 20-24.04

Tydzień 14-17.04

Temat kompleksowy "Praca rolnika" Zbiór propozycji 14-17.04

Tydzień 6-10.04 

Temat kompleksowy "Wielkanoc" Zbiór propozycji 6-10.04

Tydzień 30.03-03.04

Temat kompleksowy "Zwierzęta na wiejskim podwórku" Pszczółki zbiór propozycji 30.03-03.04

Tydzień 23-27.03 Zbiór propozycji 23-27.03

Tydzień 16-20.03 Zbiór propozycji 16-20.03